BUFU

Witam w moim świecie - fotografia, fotografia i trochę rysunku.

Welcome to my world - photos, photos and a bit of drawing.


UWAGA - żeby wczytać czcionkę, zawsze proszę o klik F5 :)

niedziela, 12 sierpnia 2012

Intensywne wakacjowanie - p.1/5 - Wrocław - Niedzielne obrazki

Niedziela. Dzisiaj żegnamy się z Wrocławiem i ruszamy w góry. Zanim uderzymy w trasę, pokręcimy się jeszcze po mieście, ustrzelimy parę fot...

Na początek żegnamy się z miejscem naszego noclegu. Studenckie tereny. Naprzeciw parkingu wyrastają oryginalne wieże akademików uniwerku. Musiałam wyjść z auta, żeby to złapać.


Kiedyś była "Szatnia Czaka Norisa", teraz jest "Twoja Stara. Restauracja". Mają we Wrocku fantazje.


Różne fantazje. O co chodzi ze światłami nad chodnikiem? Nie wiem.


Jak na niedzielę przystało, zwiedzanie zahaczyło o obiekty sakralne. Czas pokazać, jak to ja nazywam, "kościołowe miasteczko", a właściwie Plac Katedralny. Piękna katedra w roli głównej:








I uroki samego placu, momentami wyglądają jak namiastka papieskich ogrodów ; )





Wrocław. 1945. W 2012.




Kolejny most miłości? Nie wiem, swoją kłódkę mam tylko w Gdańsku :)


usłysz. zobacz. pomóż! - ciekawy pomysł na kampanię społeczną...


To foto ustrzeliłam z samochodu. Kolejna niespodzianka zza rogu. Kto by się spodziewał, że za skrzyżowaniem wyrosną takie rzeźby. I te wywalone płytki. Świetne...


Malunki można spotkać w wielu miejscach. Takie motywy też mi się kojarzą z Wrocławiem...


I jeszcze parę budynków.


I chociaż jedno ciekawsze auto spotkane w tym mieście. 911.


Opera.



Po prostu. Miejskie skrzyżowanie.


I jeszcze paru Wrocławian. Mają nawet swoje bankomaty ;D






Na zakończenie wycieczki - panorama. Z jednej z kościelnych wież. Pamiętam, jak byłam dokładnie na tej samej z moimi trójmiejskimi dziewojami. Nasza podróż do Wrocka była niezapomniana, jeden z najlepszych epizodów na studiach. Pozdrówki dla Kasi N. i Moni O.!
Swoją drogą, w 2009 byłam na tej wieży z moją olympusową małpką i marzyłam o lepszym sprzęcie, o teleobiektywie. W tym roku mój zapał do dłuższego fotografowania zeżarł lęk wysokości.
Ale parę strzałów z góry jest:


W centrum uwagi Sky Tower. Drugi najwyższy wieżowiec w Polsce!


Ostatnie spojrzenie na Stare Miasto:


I to już koniec naszej wrocławskiej wycieczki. Z chęcią wróciłabym jeszcze do tego miasta, to moje drugie ulubione po Trójmieście ; )
W końcu nie widzieliśmy wszystkiego, co warto zobaczyć. Została nam Hala Ludowa, Ogród Japoński, stadion, Sky Tower z bliska...



Tutaj Wrocław w oczach mojego D.